Bij Xpert Clinics zijn we altijd bezig om de zorg voor onze patiënten beter, sneller en vriendelijker te maken. Daarom hebben we voor u de digitale omgeving 'Mijn Xpert Zorgpad' ontwikkeld.
Zodra u een persoonlijke e-mail uitnodiging van ons heeft ontvangen, kunt u inloggen op uw Mijn Xpert Zorgpad pagina. Hier vindt u alle informatie over uw consultafspraak en de arts bij wie u deze afspraak heeft.
Zodra er een diagnose is gesteld, leest u er ook alles over de diagnose, uw behandeling en de herstelperiode. Ook vindt u er de antwoorden op veelgestelde vragen en adviezen voor leefregels.
U kunt op elk moment inloggen om te zien wat de volgende stap in uw behandeling is en wat u kunt verwachten. Zo bent u altijd goed voorbereid.
Wat staat er voor u op Mijn Xpert Zorgpad?
- Datum, tijd en locatie van uw afspraken en behandeling
- Hoe u zich kunt voorbereiden op uw afspraken en behandeling
- De antwoorden op veelgestelde vragen
- Informatie over uw diagnose
- Uitleg over uw behandeling
- Wat u kunt verwachten als u na uw behandeling weer thuiskomt
Veilig gebruik voor mobiele telefoon en laptop
U kunt Mijn Xpert Zorgpad zowel gebruiken via de app op uw mobiele telefoon als via uw computer en tablet. Omdat in Mijn Xpert Zorgpad persoonlijke (medische) gegevens van u staan is het wettelijk verplicht om een zogeheten ‘twee-factoren authenticatie’ te gebruiken tijdens het inloggen. Bij deze twee-factoren authenticatie is er zowel een wachtwoord als sms-code nodig om in te kunnen loggen. Deze manier van inloggen minimaliseert de kans op misbruik van uw gegevens door hackers omdat ze naast toegang tot uw wachtwoord ook toegang tot uw telefoon moeten hebben.
Indien u de Mijn Xpert Zorgpad app op uw mobiele telefoon gebruikt, kunt u ervoor kiezen om een pincode in te stellen als alternatieve inlogmethode. Dit is vergelijkbaar met de manier van inloggen die u kent van uw internet bankieren app. Voor het inloggen in de app kunt u dan uw pincode gebruiken. De app op uw eigen telefoon is samen met de pincode even veilig als de combinatie van wachtwoord en SMS-code.
Inloggen via de website kan alleen met de combinatie van wachtwoord en SMS-code.
Mijn Xpert Zorgpad gebruiken in 3 simpele stappen
Stap 1: Activeer 'Mijn Xpert Zorgpad'
Download de gratis app ‘Mijn Xpert Zorgpad’ via Google Play Store of Apple Store of ga via uw PC of tablet naar www.xpertclinics.nl Op de homepage klikt u rechtsboven op 'Mijn Xpert Zorgpad'.
Stap 2: E-mailadres en wachtwoord
U heeft de inlogpagina van 'Mijn Xpert Zorgpad' geopend. Voer uw e-mailadres in. Klik vervolgens op 'wachtwoord vergeten?'.
U ontvangt nu in uw mailbox een link om uw persoonijke wachtwoord aan te maken. Met dit wachtwoord, in combinatie met uw e-mailadres, kunt u altijd inloggen op 'Mijn Xpert Zorgpad'.
Stap 3: Voer SMS code in
Na aanmelden ontvangt u een code via SMS. Voer deze code in en u bent ingelogd.
Let op: de code is slechts 15 minuten geldig.
Veelgestelde vragen
U gaat dan naar de inlogpagina van Mijn Xpert Clinics en klikt op wachtwoord vergeten. Vervolgens voert u uw e-mailadres in en ontvangt u een e-mail met instructies zodat u een nieuw wachtwoord kunt instellen.
Omdat in Mijn Xpert Zorgpad persoonlijke (medische) gegevens van u staan is het wettelijk verplicht om een zogeheten ‘twee-factoren authenticatie’ te gebruiken tijdens het inloggen. Bij deze twee-factoren authenticatie is er zowel een wachtwoord als sms-code nodig om in te kunnen loggen. Deze manier van inloggen minimaliseert de kans op misbruik van uw gegevens door hackers omdat ze naast toegang tot uw wachtwoord ook toegang tot uw telefoon moeten hebben.
Indien u de Mijn Xpert Clinics app op uw mobiele telefoon gebruikt, kunt u ervoor kiezen om een pincode in te stellen als alternatieve inlogmethode. Dit is vergelijkbaar met de manier van inloggen die u kent van uw internet bankieren app. Voor het inloggen in de app kunt u dan uw pincode gebruiken. De app op uw eigen telefoon is samen met de pincode even veilig als de combinatie van wachtwoord en SMS-code.
Inloggen via de website kan alleen met de combinatie van wachtwoord en SMS-code.
Omdat in Mijn Xpert Zorgpad persoonlijke (medische) gegevens van u staan is het wettelijk verplicht om een zogeheten ‘twee-factoren authenticatie’ te gebruiken tijdens het inloggen. Bij deze twee-factoren authenticatie is er zowel een wachtwoord als sms-code nodig om in te kunnen loggen. Deze manier van inloggen minimaliseert de kans op misbruik van uw gegevens door hackers omdat ze naast toegang tot uw wachtwoord ook toegang tot uw telefoon moeten hebben.
In Mijn Xpert Zorgpad staan persoonlijke (medische) gegevens over uw afspraken en ingrepen. U kunt anderen toegang verlenen door uw persoonlijke inloggegevens met deze persoon te delen.
Heeft u vragen over het gebruik van Mijn Xpert Zorgpad of lijkt er iets verkeerd te gaan? Neem dan gerust contact met ons op. U kunt ons bellen op 088-7785302 of mailen op support@. xpertclinics.nl
Op uw Mijn Xpert Zorgpad vindt u een totaaloverzicht van uw afspraken met daarbij belangrijke informatie over het verloop van uw behandeling.
Wanneer u een behandeling volgt bij Xpert Handtherapie zal de handtherapeut uw huiswerkoefeningen in de MijnZorgApp klaarzetten. Ook kunt u met deze app met ons beeldbellen. U kunt hier uw handtherapie-afspraken in terugvinden, maar niet uw afspraken bij de handchirurg.
Heeft u nog vragen over het gebruik van de MijnZorgApp? Dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen via 088 778 52 06.
Vragen?
Heeft u vragen over Mijn Xpert Zorgpad? Mogelijk staat uw antwoord al bij bovenstaande veelgestelde vragen. Staat uw antwoord er niet bij of komt u er niet helemaal uit? Neem dan contact op met ons informatiecentrum op telefoonnummer 088-7785302 of stuur een e-mail naar support@. xpertclinics.nl